Inga hål!!!

Yes, mitt hårda slit med tandtråd, eltandborste och flourskölj has paid off! Jag hade inga hål när jag var hos tandis igår. Det var t.o.m. så att en början till hål hade blivit mindre tack vare att jag varit så duktig. *Klappar mig själv på axeln*. Nu vet jag ju att det gör nytta så nu ska jag fortsätta på samma sätt. Tänk att man kan bli gå glad av att lägga ut 585:- på att ta reda på sånt. Nu slipper jag i alla fall oroa mig för det.

Hade annars en mycket trevlig helg i Tranås. Klippning, tjejefest med gamla gymnasiegänget (inklusive visst tittande på nåt slags bröllop på tv) och så har jag umgåtts med familjen.

Idag står ugnsrengöring på schemat. Jag kan inte fatta att jag har så roligt varje dag på min semester...

//Sara
                                       

                                                Bild från http://www.oralb.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0