Här ligger en hund begraven... eller?

Glömde att jag tog lite bilder när jag var ute på stan på min första semesterdag!

Mitt i city har det gjorts ett spännande fynd! Kolla: 
 


Är det skelettet Åke de har hittat? Stackars Ika som nu inte har nån danspartner hihi

För den som är intresserad kan man läsa på Correns hemsida
http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=5255224&date=&menuids

Efter en spännande skelettjakt tog vi en mysig fika på trädgårdstorget. Jag vill egentligen inte gå till det stället vi var på för de andra gånger jag har varit där har personalen varit otrevlig och det har varit skitigt och äckligt. MEN de har grymt goda islatte och det är inte så lätt att få tag i smaskiga islatte här i Sverige...

... den var jättesmaskig även denna gången nam nam nam

//Sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy vad läskigt med skeletten!! Tänk att jag har suttit och blivit klippt där bredvid i 8 år och inget vetat! Hu!

2010-06-20 @ 22:41:42
URL: http://frku.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0