Lata dagar

Tänk vad snabbt jag har kommit in i mitt lata sommarlunk! Det är verkligen underbart skönt att vara ledig och bara kunna göra som man vill. Jag fyller snabbt mina dagar med lunchdejter, badresor och beroendeframkallande onlinespel (helst bondgårdsspel)...

I lördags var Kenny ledig och självklart var det ju rugbymatch då. Vi åkte upp till Norrköping på morgonen och jag tror det var en av årets varmaste dagar. Senast vi var i Nkpg tillsammans var i januari 2009 när vi var på Migrationsverket. Då var det ca -20 grader och i lördags var det säkert +35. Snacka om extremväder!
Det var i alla fall väldigt lugnt och skönt på stan och i köpcentret!
Efter matchen hoppade vi in i Getzen och drog till Torpön och stugan. Kvällsdopp, vin och grillat följt av en söndag med slappande på bryggan hela dagen. Lovely!



Sen blev det två dagar i Tranås då bilen var tvungen att övernatta på verksta'n, men det var trevligt att hinna med och träffa släkt och vänner.

Ikväll tänkte jag lura med mig Kenny ner mot Stångebrofältet. Han är inte så värst intresserad av Winnerbäck, men om jag tar med engångsgrill och big fucking korvar så går det nog bra!

På lördag blir det bröllop i Ryd och då kommer några av mina bästa vänner hit! Har städat och bäddat gästsängar så nu kan de komma!

//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0