Vem är jag?

Någon har bytt ut mig mot en annan människa! De senaste dagarna har jag köpt nya köksgardiner, jag har strukit gardiner och lagt upp gardiner med själv av "fållfix". Kanske inte så konstigt för vem som helst men JAG HATAR GARDINER! Jag har alltid tyckt att gardiner är det tråkigaste som finns och har dem bara för att det ska hänga nåt i fönstret...
Är detta ett tecken på att jag borde börja jobba igen?

Har i alla fall fått ett rejält ryck att fixa till lite hemma. Köpte även lite nya dukar. Halva reapriset is the shit! Så nu har köket fått en liten uppfräschning, behöver bara ny lampa nu.




Ska även beställa lite förstoringar av foton som ska upp i vardagsrummet samt på allvar leta efter nya sänglampor. Lite nya hyllor i gästrummet vore inte helt fel heller. Ska ta ännu en tur på stan efter lunch. Tur att man inte är hemmafru - jäklar vad pengar som skulle gå åt till all shopping!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Sara!

och tack för inbjudan till din fina blogg :)

Ja jag tror det är läge att börja jobba om man börjar sy gardiner själv ( det som är det tråkigaste som finns)



Kram Kristin

2010-08-06 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0